Welcome tO "Contengan Hidup AQu" blog :) To all bloggers please follow me dear ! :p

# New Create #

Assalamualaikum pembuka kata helaian Contengan Hidup AQu..
Dalam bahasa canggihnya Peace Be Upon You.. :)




"Contengan Hidup AQu" aku coretkan dalam dunia aQu.. Dunia nyata aQu.. Bukan untuk menepis realiti hidup,, tetapi untuk aQu menjadi diri aQu yang sebenar.. Menjadi diri sendiri.. Kerana aQu adalah aQu, contengan hidup aQu bukan contengan hidup 'Dia' 'Kau' 'Kalian'.. Contengan aQu di abstrak dari sisa pengalaman hidup nyata aQu dan di abstrak juga dari pengalaman orang lain..




True Color Life membuatkan benak kepala pemikiran aQu menjadi insan yang lebih berhati², and menjadi seorang insan yang berguna.. *cewahhhhhhh !




Bak kata 'dia' Put a Smile On Your Face membuatkan hidup nyata aQu disemak-samunkan dengan senyuman manja, seyuman gembira, and whatever punye senyumlahhh... * headache aQu nk fikir..



Selamat datang ke dunia Contengan Hidup AQu.. Contengan yang telah mencorak hidup aQu yang sebenar.. Contengan aQu.. Contengan segala contengan ! Contengan yang telah menyonteng kisah hidup aQu.. Maka terContenglahhh Blog yang terConteng oleh aQu "Contenagn Hidup AQu".. !

#For your information, this is my second blog, yeahhh the latest blog..! My early blog name is "StoryHemo" a.k.a "BilaChickHemoBermadah".. That's have a little bit problem... So! I did was decide to create a new blog ! And this is my own blog,, not 'You' 'You guys' ok ! tetttttt ! So, all of you can read my entry :p

                                                                           

Penulis : Contengan Hidup AQu ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel # New Create # ini dipublish oleh Contengan Hidup AQu pada hari Wednesday 21 March 2012. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 2 komentar: di postingan # New Create #
 

2 comments:

  1. beuty..
    create ur contengan sepuas hati..
    behave urself..
    keep it up !!

    ReplyDelete
  2. Tqvm beloved fwenz !
    aQu conteng depend on my experience..
    bukan 'kau' 'dia' mahupun 'mereka'..
    aQu xnk jadi org laen,,but aQu pick someone person to be my idol's..

    #tersengeh :)

    ReplyDelete

Contengan suara hati anda...